torsdag 16 april 2009

Vår nytt

Här hemma har det kommit in lite nytt, kökshanddukar, grytvante och disktrasor har inhandlats från ElsasHem.
Jag skulle kunna handla ihjäl mig på den webbutiken,
det finns så mycket fint.
Hittade även lite saker till M:s 2-års kalaset som blir i sommar,
kommer att bli i temat röd och vitprickigt.
Hittade kanon fina servetter och muffinsformar som passar temat.
Är även ute efter ballonger som går i temat men det var lite klurigare att få tag på.
Någonting som jag länge letat efter är ljusblåa siliconredskap som kommer från Lisbeth Dahl, och för någon vecka sedan hittade jag på dem på Tradera!! Vart så klart eld och lågor och lade ett bud på dem direkt, vann gjorde jag oxå, så nu har jag ÄNTLIGEN dem i mina ägor.

Nyfiken liten hand.....

Snygga disktrasor från RICE!

2 kommentarer:

  1. Tack ANna! Jo nu kommer det gå fort med rynkor och celluliter :-)

    Vilket mysigt hus ni har hyrt, hittade ni det på blocket eller??

    /Fina

    SvaraRadera
  2. Hej, vilken fin Blogg du har...
    ramla in här ifrån Finas Blogg..
    Ha en trevlig söndag.. =)
    Mvh:Johanna

    SvaraRadera