onsdag 10 juni 2009

Mor lilla mor....

Jag måste ju få visa upp min morsdag present jag fick av min man och lilla M. Det är en tavla med ett ordspråk som jag tycker är fint. Någonting som jag eftersträvar och vill att mitt barn och kommande barn ska känna stämmer in på mig.

I Söndags invigde jag de nyinköpta porslinsskålarna från IB Larsen. Det är ju såå fina!! Min man trodde nog där ett tag att jag hade tappat förståndet. Jag stod nästan och smekte dem för jag var så glad över dem och för att de har så fin form. Ett väldigt lyckat köp!




Det var även ett litet flickebarn som ville vara med och servera.

Mammas gullunge!!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Vad roligt att du kikat in hos mig! Och vad mysig blogg du har! Lilla fröken så söt!

    Det är en vaxduk som ser ut som en vanlig duk köpt i en lokal blommaffär i Finland. Jag har fått den ordnad via en väninna. Så kan inte tipsa om ngt ställe i dina traktär tyvärr.

    Mvh Jenni

    SvaraRadera