tisdag 10 november 2009

Lite nytt

De senaste inredningsdetaljerna jag inhandlat har bara varit till tvättstugan. Har köpt två fina plåtburkar för tvättmedel, en för vitt och en för kulör. Lite gammeldags spik som kommer att bli jätte fint som små klädhängare, en förbandslåda och ett underbart sköljmedel från Maison Belle. Kommer att visa er alla detaljer så småningom, men denna gång får ni se mitt nya ögongodis. Både sköljmedlet och diskborsten kommer
från butiken Älskling och jag.
Ta en titt därinne, finns mycket ögongodis där!
Ha det så bra!
Kram Kram

3 kommentarer:

  1. Tusen tack för de söta orden. Kul att du är nöjd, själv älskar jag doften på sköljmedlet. Luktar på tvätten när luckan åker upp, ljuvligt :-)

    Kram

    Erika

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Är själv i planeringen av att göra om i min tvättstuga och dina tips leder mig i rätt riktning!

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Hej Anna.

    Andreas berättade att ni köpt en bräda på Lavendel som jag gjort. Hoppas ni är nöjda! Nästa gång (om ni vill ha fler vill säga) får ni gärna beställa direkt av mig. Inga problem... =O)

    Nu tycker jag du ska skriva och berätta om fars-dagspresenten snart! Hur länge ska man behöva vänta? *fniss*

    Kramar Emma

    SvaraRadera