tisdag 9 februari 2010

Mys

Dottern sover, pappan är och åker kvällsåkning i slalombacken och mamman myser med en massa tända ljus, en påse med mycket lakrits och en kopp te. Kanske en lite konstig blandning med lakrits och te men så är livet som gravid, och mig gör det inget bara det är gott så slinker det mesta ner! Om två veckor ska vi på ultraljud, det är både en rädsla och längtan fram tills dess. Jag kan inte låta bli att tänka på att jag har ett friskt barn nu och varför skulle man ha den turen att få två?? Fast å andra sidan har min mamma fått fem friska barn, och de finns ju de som får ännu fler! Hur som helst så visar det sig om två veckor.
Ha en mysig kväll!
Kram

1 kommentar:

  1. Jag hade samma tanke som dig också :( Det är tråkigt att man ska få sådana tankar då man är gravid, men jag antar det är naturligt. Du ska se att allt är bra!!!!
    Lycka till!

    Kram, Susanna

    SvaraRadera