måndag 22 september 2008

Smygtitt

Bjuder på en liten smygtitt på fönstret som jag
nämde i förra inlägget.
Det kommer verkligen bli jätte fint när det är klart.
Har skrapat bort den gamla gröna färgen
så att jag fick fram träfärgen.
Jag tycker att det är lite magiskt att få se hur
gamla ting har sett ut från första början.


Hittade på ett fat som jag helt glömmt bort. Tyckte att det var dags att ta fram det, det är ett fint fat så det borde faktiskt stå framme så att det syns. Vet bara inte vart.......

Nu är det sluttampen på mina pelargoner. De börjar bli glesa och knopparna vill inte riktigt slå ut, men det kan också bero på att jag inte har skött dem på den senaste tiden. Så nu måste jag fundera på vad jag ska ha i mina fönster istället.

Baksidan på pelargonen är också vacker,
ser ut som ett litet fyrverkeri.

1 kommentar: