onsdag 8 juli 2009

Tråk väder

Idag lyser solen knappt igenom molnen som är på himmlen.
Man vet inte riktigt om det kommer att börja regna eller inte, så det är svårt att ta tag i projekten som är utomhus. Jag har börjat med att måla grinden, en grundmålning hann jag med innan regnet kom i söndags. Vill att det åtminstonde kunde vara uppehåll så jag kan måla klart den. A snickrar vidare på M:s kök. Tanken är att hon ska få det i 2-års present, den kommer att bli riktigt fin när den är målad och klar. Just nu letas det lite tillbehör så som plåtdunke som ska vara diskho, en liten kran, miniatyr kastruller och porslin. Ska ta mig en tur till Barnens Hus och se om de har nått som faller mig i smaken.
Tänkte visa er lite semesterbilder från Gotland denna gång.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar