tisdag 13 oktober 2009

Lillfrökens rum

Vi har nu köpt en växasäng till M. Den är redan vit men den behöver en ny omgång vit färg innan den ska invigas. Vi är lite i valet och kvalet om att M ska få en vanlig säng istället för spjälsängen. Hon har kommit in i något fas där hon inte alls vill sova och bara skriker, vill inte sova och kastnar sedan nappen ett antal gånger på golvet så man får gå och plocka upp den hela tiden. Så jag skulle kunna tänka mig att nattningen skulle ta mycket mer kraft och tid om vi skulle byta säng nu.
Vi får nog vänta tills hon är tillbaka till sitt vanliga jag innan den nya sängen kommer in på hennes rum.
Apropå hennes rum så visar jag en del av den idag.




Ha det så bra!!
Kram Kram

2 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg du har & vilket härligt litet flickrum! Jättecharmigt!

    Kikar gärna in här snart igen!

    Kram/Jes

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad kul att du är nöjd, ska bli spännande att se tvättstugan sen. Vilken fin blogg du har, den hamnar på mina favoriter. Jättefin krans du hade gjort till dörren, sött litet kök till dottern. Värmde i hjärtat att se bilderna på din nyfödda dotter, båda mina små är också för tidigt födda och jag kände igen mig direkt i dina bilder. Såg att du letade docksäng, nu är detta i och för isg en ny, men har du sett den jag fått in i butiken? Ligger under nyheter. En riktig dröm till små sessor. Min lilla dotter har en gammal docksäng jag köpte på loppis, den var verkligen inget fynd, men det bäddas och fixas i den hela tiden. Så sött att se :-)

    Ha en bra dag
    Kram
    Erika

    SvaraRadera