torsdag 8 oktober 2009

Det fulaste

Nu ska jag visa er det fulaste rum vi har i huset,
nämligen våran tvättstuga!
Den är så ful, så ful, så FUL, men nu är det snart ett minne blott! Igår fick golvet ett helt nytt utseende, där ligger nu mörkgråa klinersplattor. Under vecka ska jag måla taket och till helgen hoppas vi på att vi får upp panelskivorna på väggarna. Sen bär det av till IKEA för att köpa in ny diskbänk, diskho, blandare, hyllor, bänkskiva och underskåp. Det ska bli så underbart när det är klart. Sa till mannen igår att jag undrar hur det kommer att se ut här hemma när vi kommer att göra om köket, det ligger kläder och andra saker utspridda överallt och det spelar ingenroll om man städar för det blir inte nå bättre ändå.

Ni får ursäkta röran men ni som renoverar vet ju hur det är ;)
Kan tillägga att de som bodde här innan började måla men inte gjorde klart....
Aah jag får panik när jag ser hur det ser ut! Jag är så sjukt glad över att slippa se det här eländet mera!!
Nästa gång det kommer bilder på våran tvättstuga så kommer ni förhoppningsvis bli mera inspererad då än nu.
Ha en skön höstdag!!
Kram Kram

1 kommentar:

  1. Vad kul att renovering är på gång! Ser framemot efter bilder! Hur kommer det att se ut, med skåp och annat? Visst funderade du på hur allt skulle får plats?
    Trevlig kväll!

    SvaraRadera