tisdag 8 november 2011

Planerar vidare

 

 

655211

 

113-006 (1)

 

Här spinner vi vidare på hur vi vill ha det i vårt hus. Vi hoppas på att det ska finns vackra trägolv under plastmattorna som vi kan måla i en ljusgrå ton, men om det inte finns så har vi en plan B. Och det är en mycket fin och bra plan B. Allocs furu lutad är planen. Golvet är en favorit både hos Andreas och mig. Till det blir det förmodligen 17cm höga golvsocklar med golvklossar, naturligtvis vitmålade.

Jag borde verkligen gå och sova, det vart inte mycket sömn i natten som var. Jag och Andreas tittade på Uppdrag granskning angående de föräldrarna som blev anklagade för sexuellt utnyttjande av sina egna barn. Det gjorde mig så vansinnigt arg och samtidigt rädd över hur lätt man kan förstöra för en familj. Så efter programmet ville jag sova med båda barnen i sängen, vilket resulterar till att det blir tvär trångt. Klockan 3 i natt var jag tvungen att ta min kudde och gå och lägga mig på soffan i vardagsrummet. Tyvärr vart det inte många timmars sömn eftersom jag skulle upp strax efter 5, men det var bättre än ingenting.

Ska tvinga mig i säng nu.

Kram/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar