söndag 30 november 2008

Beslutsångest

Ja det är precis vad jag har.
För ett tag sedan ropade jag in denna tavelram på tradera.
Just vid det tillfället var jag fast beslutsam med att målad den vit,
men nu har jag börjat tveka.
Tänk om jag kommer att ångra mig, det är helt omöjligt att
få tillbaka den som den var innan jag målat den,
men jag vill ju ändå att den ska bli vit. Hur ska jag göra????
Jag älskar när det ser gammalt och slitet ut, men jag älskar
även när det gamla får ett nyare, fräschare utseende.
Så jag lämnar över detta till er mina bloggvänner.
Inte den bästa bilden, men så här ser den iallafall ut.


4 kommentarer:

  1. Hej!
    Mysiga bilder du visar från flickrummet!!
    Gillar tygerna i lapptäcket.

    Ja du, måla eller inte - Jagskulle nog spraymåla den vit. Men det är jag det. Den är fin i sin originalfärg också.

    Ha en mysig december!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag har en nästan likadan ram. Vitmålad.
    Välkommen att kika in i min blogg så kanske du kan få hjälp att bestämma dig.
    (tror den ligger under sovrummet)

    SvaraRadera
  3. jag skulle nog ha lika stor beslutsångest som du... kan inte riktigt hjälpa dig. men den är fin! :)
    lycka till! kram

    SvaraRadera
  4. Tittar också in från vita tråden. Och jag skulle också välja att måla ramen. Vit. :-)

    //Truffles

    SvaraRadera