tisdag 13 januari 2009

Kommande blandning

Hittills har det bara varit inredning i denna blogg, tanken är att jag ska blogga om det som ligger mig varmast om hjärtat, och då blir det inredning och min familj.
Om exakt 11 dagar åker vi på våran efterlängtande BRÖLLOPSRESA och tänker då använda bloggen som kommunikation till resten av världen.
Istället för inredningsbilder kommer det vara turkostblått vatten, kritvita stränder och härligt svajande palmer som visas.
En och annan bild på mig själv kanske råkar komma med,
men jag ska försöka undvika ;)

En första bild inför resan blir M i sin nya
flytväst som ska med.


En muta med en liten pepparkaka funkade relativt bra för att hon skulle stå still.

1 kommentar:

  1. Hej anna!! shit vad fort det går...hon står ju!! jo jag vet att det var länge sen jag såg henne! Ha en härlig resa....tack för att jag fick följa....kul...verkligen...

    /Fina

    SvaraRadera