lördag 17 januari 2009

Uppenbarelse

Nu när julen är över börjar mina köpfingrar att klia igen.
Har länge velat köpa ett zinkhus från Walter & co men de är alldelens för dyra för min lilla plånbok. Så jag har istället haft ögonen öppna för andra alternativ, och nu i veckan hände det! Det var som om en dröm gått i uppfyllelse, jag hittade ett plåthus fast i färgen vit istället och som inte alls var dyrt hos countrybymail. Tarv som jag är så köpte jag två stycken i två olika storlekar, en liten för 129:-och en mellan för 149:-. Riktiga kap om jag själv får säga! Ena kommer att stå i hallen och den andra i vardagsrummet, kommer att visa bild när de kommit hem och hamnat på rätt plats. Jag passade även på att köpa en bokstaven M i trä som jag länge funderat över. Den ska stå på M:s rum i bokhyllan som vi ska bygga........när nu det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar