lördag 31 januari 2009

Aker vidare

Ja i morgon aker vi vidare mot Krabi dar vi ska tillbringa sista veckan har i Thailand. Hittills har allt varit helt underbart! Jag som alskar varmen har ju verkligen kommit ratt, daremot har Andreas lite mer "spring" i benen och har svart att ligga still pa en solstol, jatte synd for mig for da kan ju jag gora det och aven passa pa att lasa lite.
Alla thailandare ar sa gulliga mot Meja, de pysslar med henne och leker olika lekar, ibland funkar det och ibland inte.
Niclas och Helene kommer att folja med till Krabi i nagra dagar sedan aker de vidare. Vi kommer att ta farja over till Ao Nang, sa det kommer att bli lite spannande.
Jag har funnit en storfavorit nar det galler maten, det ar pannkaka med banan som man steker och sedan har pa honung, mm mums! Det ska jag nog forsoka mig pa nar jag kommer hem tror jag. Nej nu ska vi ga ivag langs stranden till nagon av resturangerna som ligger dar for att ata lite, sista maltiden for den har gangen pa denna o.
Om ni vill kika pa lite fler bilder ar det bara att ga in pa Andreas Facebook, dar finns aven en liten film nar Meja springer pa stranden.
Har far ni en bild som vi ser varje kvall har nere, det ar sa vackert.

Ha det sa bra nu! Kram fran oss alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar