lördag 23 april 2011

God morgon

En fin liten rosa ranunkel pryder mitt sängbord.





God morgon på er, här har vi varit vakna med tuppen. Molly är inte alls någon sjusovare på morgonen som hennes stora syster och föräldrar är så det är bara så snällt att vakna till och gå upp. Fördelen med tidiga morgnar är att dagen blir längre och man hinner med mera.

Jag kan inte riktigt ta in att våren faktiskt har kommit. Blir lika förvånad varje gång jag tittar ut genom fönstret och ser hur gräset blir grönare för varje dag, hur björkarna börjar slå ut och över allt det fina som kommer upp i mina rabatter.

Förutom att bara ta det lugnt och vara ute i det fina vädret idag så har jag tänkt att jag ska ta en liten tur till Norrgården, de har nämligen 20% på hela butiken under påsken. Jag kommer med all säkerhet hitta något fint som får följa med hem :)

Nu ska jag ta och koka ihop lite pannacotta till våra gäster som ska grilla med oss ikväll, det är Mejas favoriter som kommer, farmor och farfar.

Ha en underbar dag och njut i det härliga vår vädret!

Kram A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar