onsdag 25 maj 2011

Blåsigt



Mollys små kläder som torkar i solen.


Sol, vind och vatten. Så skulle man väl kunna sammanfatta de senaste dagarna, ibland är det bra konstigt väder vi har. Fast när det blåser så torkar tvätten extra fort och det är ju bra.

Att hänga tvätten ute är så mycket sommar det kan bli. Någonting mer som är mycket sommar är loppisar, det hoppas jag blir en hel del av. Jag har lite saker som jag skulle vilja fynda:

Docksäng till Meja
Mangelkorg
Mera silver bestick
Gamla glasflaskor och burkar
Emalj skålar
och mycket mycket mer.

Har ni några tips på bra loppisar i Dalarna som man ska besöka i sommar?

Äntligen börjar jag se slutet av förkylningar. Lite sitter fortfarande kvar men orken och energin har kommit tillbaka. Jag skulle vilja fixa och greja i trädgården, plantera lite nya blommor och göra ett jordgubbsland men jag vet inte om jag sa lägga ner den tiden och pengarna. Vi letar nytt boende och då känns det onödigt. Vi får se hur jag gör.

Kram / A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar