tisdag 10 maj 2011

Mmmm

Nigge.....no wainerbreads ;)

Hallå på er ute i solen, för inte är ni väl inne och jobbar en sådan här dag? ;)
Nog har man lite tur att kunna vara föräldraledig när det är stålande solsken och 25 grader varmt ute.

Meja har invigt sina nya shorts och springer runt barfota på gräsmattan. Den behövs förresten klippas men det får mannen göra, han tycker det är så kul ;)

I helgen blev jag påmind om att livet är skört och på låns.
Strax efter frukost ser vi hur en ambulans med blåljus svänger in på våran innergård. Jag såg tidigare att min granne och före detta arbetskamrat stå ute på verandan och titta och det såg ut som om hon letade efter någonting. Snabbt förstod jag att ambulansen var på väg till henne och blir genast orolig. Hon berättar att hennes man har ont i hjärta. Han får åka med till sjukhuset och där blir det sprängning i blodkärl för att undvika en hjärtinfarkt. Tur att han kom in i tid och att hans fru envisades om att ringa ambulans.
Han ska få komma hem nu i slutet av veckan och jag hoppas han mår bra.

Ta hand om er och var rädda om varandra!!
Kram / Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar