lördag 28 maj 2011

Fult blir fint







I helgen hoppas jag att det ska hända en hel del ute. Våran framsida ser inte så roligt ut, vi har asfalt och den har sprickor och är bulig. Sen ser det inte bättre ut för att jag medvetet skvätt vit målarfärg på det när vi målade staketet. Tanken var att vi skulle hata asfalten ännu mer så att vi skulle ta oss tid att byta ut den mot något finare, det var tre år sedan.....NU äntligen ska vi ta bort den :) Jag är däremot lite orolig att vi inte har vädret med oss, så typiskt när man väl har bestämt sig för att ta tag i saker.

Nu på förmiddagen ska jag åka iväg och handla hem lite blommor. Vita och rosa pelargoner, snöflingor, stjärnöga och lobelia är mina favoriter. Lättskötta och tåliga blommor.

Ikväll ska jag ut och svänga min lurviga lite. Det ska bli super kul!

Kram / Anna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar