tisdag 14 juni 2011

Sätter färg på livet



Jag älskar verkligen färgen vit. Vissa tycker att det är en tråkig färg som ger sjukhus känsla andra tycker det är en väldigt opraktisk färg, speciellt när man har småbarn. När det gäller det opraktiska så är jag helt tvärt emot, jag tycker att det är bra att man ser smutsen, för då vet man ju vart man behöver gnugga lite extra ;) Obs, mitt hem är långt ifrån fläckfritt!
Jag gillar även när man bryter av det vita mot någon härligt upp piggande färg, och det är precis vad jag har gjort idag. En dalahäst och pallen jag hittade på loppisen för någon vecka sedan blev offer för penseln :)

En ljus turkos färg som heter Ice från Flugger blev det.
Och jag är så nöjd, jag blir verkligen glad när jag ser hästen och pallen.








Idag är en mycket speciell dag, den här lilla prinsessan ska nämligen gifta sig hos sin dagmamma idag :)
Igår när hon skulle berätta lät det så här:
I morgon ska jag gifta mig med Jonathan, fast bara på låsas.
men jag är kär i honom, på riktigt.

Då frågade jag henne hur det kändes, inte så bra svarade hon.

Haha, underbar barn!


Kram / Anna

1 kommentar:

  1. Söta meja :) Men jag trode att hon skulle gifta sig med Aron. Dom har ju redan delat säg ;) hihi

    SvaraRadera