söndag 25 september 2011

Det enkla, det vackra.

 

DSC_0036

 

DSC_0038

Som vanligt är det enkla det vackra.

 

Nu är det slut på den här veckan och en ny startar i morgon. Nya utmaningar, nya saker att ta tag i, en vecka som man inte vet hur kommer att se ut.

Jag är så glad över att jag är tillbaka på mitt jobb. Det är rena semstern att jobba jämfört att vara hemma. Missförstå mig rätt, men på mitt jobb är jag människa, inte bara mamma. Molly är hur underbar som helst men krävande, hon sysselsätter sig inte själv. 80 % av tiden hon är vaken hänger hon i benen och vill bli buren, jag trodde att den tiden skulle vara över när hon började gå, men inte. Men efter att varit hemma i 1½ år så kanske det är normal att känna så här. Nåja, jag ska inte klaga, jag har ett liv jag är väldigt nöjd över.

Här på kvällningen har jag ätit den godaste äppelkakan som finns. Det är Andreas mormor som har bakat den. Andreas och barnen åkte och hälsade på henne en sväng igår och då skickade hon med dem lite kaka, så gullig! Det är kokosflingor och mandelmassa i den, gudomligt god. Den bara smälter i munnen.

Ska ta en liten bit till :)

Kram på er. / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar