fredag 16 september 2011

Fredag

 

 

DSC_0024

Min fina kärleksört blommar för första gången på 5 år. Tidigare vart den uppäten av äckliga larver. Men i år fick jag nått medel av våran granne och då dog de, haha där fick ni!

 

Ja då var det fredag igen, den här veckan har verkligen bara försvunnit. Till bara tråkiga saker (sjukdomar)! Nu gäller det att ta igen förlorad tid i helgen med familjen. Vädret är just nu underbart och Meja är ute och leker med grannpojken. Molly sover och jag har dörrarna öppna så jag får in ny friskt luft, ut med den gamla!

Jag väntar på ett litet paket från USA. Jag har bestämt mig för att testa mineralsmink, och då blir det från i.d. Jag hade hoppats att det skulle komma idag men det har det inte gjort, kanske på måndag då. Hemma här skulle ett startkit kosta 800:- och i USA hamnade det på 440:- och då är frakten inräknad! Ganska så stor skillnad.

Hoppas vi får fint väder nu i helgen, så vi får vara ute och andas in den härligt svala höstluften.

Kram/A

1 kommentar:

  1. Hej!

    Nu blev jag nyfiken på från vilken sida du beställ. Stor skillnad i pris ju! Älskar i.d! Du kommer inte ångra dig :-)

    Kram!

    SvaraRadera