måndag 12 september 2011

Hemma igen

  DSC_0282

DSC_0312

DSC_0227

DSC_0167

Molly är fundersam över sanden hon har under foten……själv skulle jag tycka att sanden i munnen vore mest obehaglig.

 

Nu är vi hemma igen efter en skön semestervecka i Turkiet. Var super skönt att få träffa solen igen och bada i havet. Kan ni gissa hur varmt det var i havet?? 31 grader :) Då kan till och med badkrukan Anna bada!

Däremot så var vår start här hemma inte lika rolig. Andreas fick magsjuka, jag är dunder förkyld och Meja har feber. Det är bara Molly som är frisk och det är jag tacksam för.

Men det är bara att kurera sig för nu är jag inne på min sista vecka som mammaledig, sen tar pappan över “jobbet”. Om en vecka ringer klockan 05:20 och jag ska slå upp mina blå för att åka till verkligheten. Kommer bli spännande.

Ha en skön kväll!

Kram/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar