onsdag 4 mars 2009

Äntligen

Länge, länge, länge ja väldigt länge har jag letat efter en tallrikshylla till M som hon ska ha i sitt rum. Det har varit så svårt att få tag i dem, oftast när man ser dem så är de inte dubbla utan enkla och sedan är det för mycket krusiduller, men nu äntligen har jag hittat en! Såg den på Blocket igår och jag ringde direkt och den fanns fortfarande kvar. Så idag har vi varit och hämtat hem den och M är nu stolt ägare av en jättefin tallrikshylla.
Ska under kvällen förhoppningsvis få upp den, så bilder får ni när den sitter upp och alla saker som ska stå på/i den är på plats.
Denna vecka är jag och M hemma alldelens själva, det känns lite tomt, men vi har verkligen fått kvalitetstid tillsammans. Det är så mysigt att vara hemma med henne igen, man glömmer snabbt bort hur det var när man börjat jobba.
A är borta i Gävle hela veckan i arbete, men på fredag är han hemma igen. Vi saknar honom så!
Idag bjuder jag på en bild på en riktig snygging, som dessutom råkar vara min man!
Bilden är från vårat bröllop. Om ni vill se några fler bilder från vår fotografering kan ni gå in på http://www.fotomas.se/ och kolla i galleri 1. Bilderna 35-39 är på oss och den sista bilden är på våra ringar.

Min underbara man och M:s fantastiska pappa.

Vi älskar dig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar