tisdag 22 september 2009

Sentimental

Nu på kvällen har jag gått igenom lite bilder medans M håller på att somna. Bilderna som jag ofta återkommer till är när M föddes och vårat bröllop. De två dagarna är det bästa dagarna i hela mitt liv, dagen då mitt hjärta blev oerhört sårbart och dagen då jag fick visa hela världen min kärlek till min man. Jag är enormt lycklig så som jag har det idag, men jag borde lära mig att uppskatta det jag har mer, inte ta allt förgivet. Det är så lite som behövs för att livet ska förändras till någonting man inte hade tänkt.

Jag kommer att visa lite bilder på oss från bröllopet och även på lilla M när hon är nyfödd. Något som kan tilläggas är att hon föddes i v. 32 så bilderna kan kanske vara lite obehagliga för vissa.













Min lilla familj är det viktigast i mitt liv.
Jag älskar er så otroligt mycket!!

3 kommentarer:

  1. Jättevackert brudpar. Och Meja är bara för söt.

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder! Ni var verkligen vackra på bröllopet!
    Ha en jätta bra dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Oj så fina bilder!!! Hur gammal är tösen nu? Jag själv är också född i v. 32 :-) Hoppas allt har gått bra!

    Kram

    SvaraRadera