torsdag 18 augusti 2011

Det bästa från Belgien



De godast jordgubbarna kommer från Belgien! De är så där socker söta så man inte kan sluta att äta. Jag är inte så vansinnigt förtjust i jordgubbar för jag tycker de kan vara lite syrliga, men inte de från Belgien.


I morgon är det exakt 1 månad kvar på min föräldraledighet. Då är det dags att komma tillbaka till verkligheten igen. Men efter att varit hemma i 1 ½ år så känns det faktiskt lite skönt. Då är det Andreas tur att få vara hemma med sköningen Molly :)
Jag kommer såklart att sakna mina flickor, men att även få bli Anna och inte bara mamma är lite befriande. Vissa dagar är inte roliga, då känner jag hur jag krymper innefrån som människa. Molly gillar verkligen sin mamma och det gör att det är mer eller mindre bara är jag som duger.
Svårt att förklara men det finns säker några därute som vet hur jag känner.

Nu ska jag koka lite te och sätta mig och titta på Sommar med Ernst och efter det blir det En andra chans, sen mina vänner är det natt för mig.

Kram / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar