söndag 7 augusti 2011

Kommod



Så fin klint som jag får plocka hos min granne.


Här ser ni mitt senaste blocket fynd.
I den här kommoden ska Meja få ha sina pysselsaker i fred från sin lillasyster :)
Dock finns det inget lås men jag ska nog kunna hitta på nått så inte lillfröken kommer in.
Ramarna är än så länge tomma, jag vet inte riktigt vad jag ska ha i dem, fast jag tycker inte det gör nått, jag tycker det är snyggt ändå.
Lampslingan kommer från Thailand, ett köp som jag inte ångrar!

Igår var det bio premiär för Meja, Cars 2 hade premiär och hon älskar den första filmen så det var självklart att vi skulle gå på den nya på stora duken. Tyvärr blev vi föräldrar lite besvikna, vi var väldigt eniga om att den var en ganska svår film att förstå för små barn och att det var för mycket "krig" i den. Automatvapen och bomber vet jag inte om man ska ha i en barnfilm, känns lite fel.
Men nu har vi sett den och det var kul att få gå på bio för första gången med Meja.

Nu ska jag återgå till soffan och slappa lite, det är en sån dag idag.

Kram / A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar