tisdag 23 augusti 2011

Små nypor

 

DSC_0089

DSC_0083

DSC_0094

Söta små nypor som passar perfekt för att hänga upp Mejas teckningar på kylskåpet med.

 

Usch jag tror jag känner en förkylning på gång, så typiskt när jag kommit igång med träningen igen. Hoppas den kryper tillbaka där den kom ifrån, jag vill verkligen inte vara förkyld, men vem vill det?!

Kommer ni ihåg Mollys blöjeksem? Det var inga eksem, det var SVAMP! Stackars liten. Veckan innan hon fick sina utslag i rumpan hade hon fått torsk (något som spädbarn kan få i munnen). Jag gav henne vichy vatten och det försvann, men kom tillbaka ganska så snabbt. Vi var på bvc en dag och jag visade sköterskan munnen och rumpan, och jag hade mina föraningar att det kunde vara svampinfektion, och jag hade rätt. Så nu medicineras det och nästan allt är borta. Skönt!

Tur att det kom nu för om lite mindre än 2 veckor åker vi till Turkiet. Ska bli super skönt med värme och sol igen!

Ha en bra dag!

Kram / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar