onsdag 3 augusti 2011

Frukost


Min "nya" frukost, LCHF style, fil, solrosfrön, linfrön, blåbär och hallon.
Den mättar riktigt bra och jag får ingen såndär panik, jag är hungrig vad ska jag äta grej.
Jag är egentligen inte ute efter att gå ner i vikt utan att få bort den där mjuka gosiga mamma magen. Och den har försvunnit lite grann, nu skulle väl lite träning för mag musklerna sitta fint, då tror jag att jag kommer bli nöjd med min mage. Jag har ju faktiskt ett medlemskap på ett träningsställe, men nu när det varit semester har det varit så svårt att få motivationen att gå dit.
Och dessutom skaffade jag det alldelens nyss så jag har inte riktigt hunnit komma in i tränandet.

Solen skiner och det kommer bli super varmt idag. Ska ta fram poolen till brudarna så de kan få svalka sig. Molly är helt galen i vatten, hon sitter inte still mycket. Det knatas ur och i hela tiden så efter en liten stund så består poolen mer av gräs än vatten :)

Kram / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar