torsdag 7 augusti 2008

Bedårande vällingburk

Jag har gått och köpt mig en ny finare vällingburk till Mejas välling. Jag hittade den på Life Style för 99:-, kanske lite dyrt för en plåtburk men jag tycker att det är värt det.

Så har jag även gjort en liten tavla till M som hon ska ha på sitt rum när det blir klart. Ideén fick jag av Julia som gjort en till hennes son.

Jag blev extremt nöjd över resultatet, funderar även på att göra en likadan av vår bröllopslåt och ha i sovrummet, för vårat sovrum är ju oxå ett pågående projekt.

3 kommentarer:

  1. Fint!!! :-)

    Kul med en ny blogg!

    Ha en fin dag imorrn!

    Kram Martina

    SvaraRadera
  2. Underbar burk och visst får det kosta lite ibland när man hittar något man verkligen tycker om :)

    Söt tavla, rolig idé.

    Trevlig söndag!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. åh den tavlan var ju fantastisk! men frågan är hur du gör trycket? använder du stämplar? jättemysig blogg! följer den ofta och deina roliga projekt! ramlade över den när jag sökte på inredning! mvh Jenny

    SvaraRadera