fredag 15 augusti 2008

Ny lampa till hallen

Nu har vi en ny lampa i taket i hallen. Den vi hade där innan hade mannen i huset sönder när han skulle bära in skidorna i vintras. Det var en lampa med glaskupa och det kraschade högt när den for i golvet. Det var visserligen bara en tidsfråga eftersom mannen är lång och flänger runt med armarna när han ska ta på sig ytterkläderna och även då kommit åt lampan.
Här är den nya lampan som kommer från IKEA och kommer inte att gå i krasch i första taget då den är gjord i tyg.


Har länge funderat på att köpa mig en gammal tvättbräda att ha som prydnad, tycker att de är så fina men har inte direkt haft någon plats för den, men så i somras var jag och min syster på loppis och då stod den där! Jag kunde bara inte låta bli att köpa den, så nu är jag ägare av en tvättbräda som jag inte har den blekaste aning vart jag ska ha, men jag kommer nog på nått i slutändan. Just nu går den igenom en förvandling från träfärgad till vitmålad. Idag bjuder jag på före-bilder på tvättbrädan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar