onsdag 4 februari 2009

Helt underbart!

Igar var vi pa en o som heter Poda. Det var verkligen helt underbart! Absolut det finaste vattnet hittills. Andreas fick snorkla lite medans jag lag och pressade nar Meja sov gott i vagnen. Och gisses vad det tog...vi ar bada lite solbranda idag, men det var det vart, jag kommer hellre hem rod an vit :)
Vi borjar narma oss slutet pa den har semestern, pa lordagkvall kommer vi att aka in till Ao Nang for att sova dar inne den sista natten. Det blir mycket lattare att aka in dit pa kvallen istallet for pa morgonen pa Sondagen nar vi ska aka hem, eftersom vi maste ta en longtail bat.
Da kan vi aven passa pa att shoppa lite pa kvallen innan vi aker hem.
Nu bjuder jag pa riktigt harliga bilder fran igar.
Jag kan tanka mig att INGEN ar avensjuk.....
Bara att njuta :)



1 kommentar: