torsdag 16 december 2010

Sjuk




Usch, fy och blä!! Jag har blivit sjuk igen, och jag har inte alls tid med det.

Paketen måste slås in och det saknas fortfarande en del. Jag skulle ha kokat mera knäck och bakat lite till. Sovrummet som jag har målat om i är inte klart heller. Det är alldeles för mycket oklara projekt här hemma. Hoppas jag blir frisk snart så jag får tillbaka orken.


I år har jag mer eller mindre köpt

alla julklappar på nätet. Dels för att det är så otroligt smidigt och sen för att jag inte tänker springa med ett spädbarn på nått köpcentrum. Bacillskräck, ja absolut!! Men jag anser oxå att bebisar inte hör hemma där vid den här perioden på året.


På tal om bebisar så vill jag passa på att gratulera Emma som har bloggen Emmas Idee'r som väntar smått. Hoppas hon ska må bättre snart så hon kan njuta av graviditeten.


Nu ska jag krypa ner i soffan framför tv:n och kurera mig lite.

Ha en bra dag allesammans!


Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar