söndag 12 december 2010

Test

Ljuslykta från Monica Johansson


Gammal kruka jag fått av min mamma.


Ett av mina vackraste ting här hemma är

den helt underbara ljuslyktan från Monica Johansson.

De är inte lätta att få tag på kan jag säga,

alla butiker som säljer dem har slut.

Jag hoppas att butikerna ska få påfyllning snart så jag kan

köpa mig några fler.


Vi har köpt oss en ny liten kamera som ska

med till Thailand, den som vi har nu

blir alldeles för stor att resa runt med.

En Canon IXUS 130 IS blev det.

Vi hade en liknande när Meja föddes men

den blev stulen, på BB!!!

Som tur var fanns det endast en bild i kameran.

Jag kan verkligen inte förstå hur man kan stjäla en kamera på

självaste BB med bilder på sin nyfödda dotter.

Det gör mig faktiskt riktigt arg, men tröstar med mig att jag tror på karma!


I allafall så är bilderna tagna med den nya kameran

och jag är väldigt nöjd.

Macron fungerar riktigt bra och sen filmar den även i HD.


Hoppas ni får en riktigt skön söndag!


Kram Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar