lördag 1 januari 2011

2011


God fortsättning in på det nya året!


Tänk att vi har ett helt nytt år framför oss! Undra vad det kommer att erbjuda?

Några saker vet jag, vi kommer att göra våran förmodligen livs längsta resa,

Molly kommer att fylla 1år, lära sig krypa och gå, kanske till och med börja prata lite, jag kommer att börja jobba till hösten och sen ska Meja och Molly få en liten kusin till, borde komma vilken dag som helst. Jag hoppas han kommer snart så vi hinner träffa honom innan vi åker.


Det bästa med att komma in i Januari är att vi äntligen går åt rätt håll.

Våren kommer om några månader och sen sommaren, jag ÄLSKAR sommaren.

Hoppas att det blir en varm och solig sommar med massor av bad.


I höstas sådde jag så mycket olika frön i landen så det ska bli spännande att få se hur det gick med dem, om det kommer något överhuvudtaget.


Nu ska jag ta och packa ner lite av barnen sommar kläder i väskora :)


Ha en bra dag mina vänner!


Kram / Anna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar