måndag 31 januari 2011

Dag 21

Barfota utan strumpor och skor.


Jag älskar att gå barfota på stranden! Jag är ingen barfota typ normalt fall, gillar inte att bli lortig under fötterna, men här gör jag det nästan hela tiden. Sanden är så mjuk och len, och dessutom hjälper den till att hålla fötterna fina.

Idag har vi haft super väder, hoppas nu att det håller i sig. I går var jag riktigt less på vädret, det var inte långt ifrån att jag bokade 3 flygbiljetter till Pattaya, där har de haft sol hela tiden.

Gick iväg en bit längre upp på stranden nu på kvällen och hittade en gunga som hängde i ett träd. Meja ville så klart gunga, men den var rätt stor så det var svårt för henne att hålla balansen.

I dag har vi varit här i 3 veckor. Tanken var att vi skulle stanna i 9 veckor till, men så kommer det nog inte att bli. Vi ( läs svärmor) håller i dagsläget på att kolla på biljetter hem i slutet av Februari. Vi känner att det kommer att räcka med 6-7 veckor här.
Vi har det jätte bra här, men att kalla det semester kanske är lite att ta i. Det är nog mer "jobb" här än hemma. Ni som varit iväg på semester med mindre barn en längre tid vet vad jag talar om. Vi ångrar oss naturligtvis inte, har många underbara stunder som vi kommer att minnas länge, men det är ganska så tufft att leva så här.

Snart är mina svärföräldrar här, de kommer på Lördag.
Vi längtar verkligen efter dem!!!! Ska bli jätte kul att få ses igen.

Ha det så bra nu där hemma.

Kram från oss!

Ps. Kom ihåg att bilderna är tagna med våran mobil....:(








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar