söndag 6 februari 2011

Dag 27






Nu är de äntligen här, mina svärföräldrar!
De kom igår efter lite krångel på vägen hit.
Vi skulle hämta upp dem på flygplatsen, när vi kommer dit så är deras plan försenat från Krabi med två timmar. Typiskt, bara att åka hem igen.
Mannen i receptionen hjälpe mig att ringa flygplatsen för att höra när de skulle komma. Svaret jag fick var att de skulle åka 17:40, men att det kunde bli ytterliggare försenat. ÅÅÅÅ!!!
Vi gick upp och gick lite på gatan under tiden och när klockan var 18:00 så gick vi tillbaka till hotellet för att ringa igen, då säger mannen i receptionen att det har redan kommit!??
Vi trodde inte riktigt på honom, så han skulle visa oss att de var på rummet. Kommer dit och ingen är där....han säger då att de är på stranden. Vi trodde fortfarande inte på honom, men när vi kommer ner på stranden så ser vi dem lite längre bort. Å vad glada vi blev!! Meja sprang och hoppade upp i farmors famn på en gång, såg en liten glädje tår i farmors öga.

Idag har det badats och solats hela dagen. Nu sitter vi och väntar på att Molly ska vakna så vi kan gå ut och äta. Hoppas att vädret håller i sig nu, det är ju så underbart skönt med sol!!

Ha det så bra hemma i kalla Sverige!

Kram från oss!!

1 kommentar:

  1. Oj så länge ni är på resande fot! Ser skönt ut, men samtidigt så är jag imponerad över att ni orkar! Jag som är en riktig hemmakatt blir alldeles matt av att tänka tanken att vara borta så länge som ni planerat. Hur har ni annars fått ordnat med jobbet? Har ni någon egen stuga där eller hur bor ni?

    Ta med er luften hem i en burk som nallen Paddington ;)

    Kram, Susanna

    SvaraRadera