måndag 28 februari 2011

Dag 48

Ser ni de två små risgrynen??
Bilderna är klickbara, klicka på bilden en gång till och den förstoras.



Mat marknad i Chaweng


Våran barnvakt :)



Ja det är sant, jag badar!!!




Hotellpoolen


Igår upptäckte vi att det kommit fram en liten tand i Mollys mun. Vi har inte märkt någonting på henne, när Meja fick sin första tand så skulle hon vara i min famn hela tiden. Var ju inte direkt jobbigt, för den kom upp snabbt och det varade bara för en dag. När de andra kom var det inga problem alls, de var bara där en dag.
Trodde väl att det skulle märkas någonting på Molly när hennes första kom, men inte. Idag när jag kände i hennes mun fanns det en till :) Oj, oj här går det undan! Nu har hon två små risgryn, dags att börja passa sig när man är inne och känner i munnen nu.

Nu på kvällen har vi varit in till Chaweng. Var in en liten stund på en mat marknad, inte så mycket att hänga i julgranen men ändå kul att få se.
Sen hittade vi på en svensk ägd restaurang, Meja åt kokt potatis och köttbullar. Det var länge sedan jag såg henne äta så mycket, först åt hon upp potatisen och sedan köttbullarna.
Jag och Andreas åt grillat kött med potatisgratäng och bea sås. Hallelulia va gott det var!!
Det var väl ingen super mat, men det var så skönt med ett avbrott från thai maten.

Ha det så bra nu!

Kram från oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar