lördag 26 februari 2011

Dag 46


Meja leker doktor med Molly.

"Egentid" på sjukhuset ute i korridoren.

Mejas "kompisar", våran barndoktorn till vänster.



Igår blev vi utskrivna från sjukhuset, jätte skönt.
Idag blev det äntligen sol och bad, jag har inte varit ute i solen på en vecka eftersom både Molly och jag varit sjuka. Känns som jag har tappa all färg jag fick innan sjukdomar.

Vi bor på ett kanon fint hotell, inte långt ifrån sjukhuset. Det ligger tyvärr inte vid havet, men har en jätte stor och fin pool. Rummet eller jag ska säga rummen, vi har nämligen 2, är kanon. De är jätte stora, ett stort fint badrum och sedan har vi en köksdel. Hotellet är bara 2 år och super fräscht!! Hittills det lyxigaste vi bott på, och dessutom det billigaste! Det beror på att det inte ligger vid havet. Tyvärr så är restaurang utbudet inte nå stort alls, men det är väldigt billigt. För 2 stora portioner betalar vi 100 bath, alltså 21:-!!

Nu ska vi göra oss i ordning medans barnen sover, ska in och handla lite på ett köpcentrum.

Ha det så bra!

Kram från oss.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar