lördag 5 mars 2011

Dag 54

Mina fina flickor. Meja älskar verkligen sin lillasyster!!


En trött och svettig Meja.


Visst ser han ut att ha det skönt!


När Molly sover passar jag på att läsa.

Ödla som satt och sola utanför våran bungalow.


Idag är det näst sista dagen här. Vi är tillbaka på World Resort sedan två dagar och njuter för fullt in i det sista. Idag har jag fått mig en Oli Thai massage, gisses vad skönt det var!! Jag lyckades även övertala Andreas om att han skulle ta en footscrub, äntligen! Nu är hans fötter lika fina som mina ;) När han kom tillbaka så sa han att han även skulle ta en Thai massage, gissa om jag vart förvånad. Han ville passa på sa han, och dessutom skulle han få 100 bath rabatt.
Jag var förbi och fotade när han fick sin footscrub och massage, och det syntes att han hade det bra :)
Nu på kvällen har det varit shopping för hela slanten. Får hoppas vi håller oss inom vikt gränserna nu när vi ska hem.

Det kommer att bli en rätt lång resa hem till Sverige. Vi kommer att åka här ifrån Koh Samui kl.15 till Kuala Lumpur. Sedan måste vi ta oss till en annan flygplats med taxi, nästa flyg som går till London går kl. 01. Den resan tar 14 timmar, landar i London, Stansted kl. 07. Planet som sedan tar oss till Sverige, Västerås går kl. 13 och landar där kl 16. Lite väntetid men det gör inget, vill inte ligga på håret när man har med flyg att göra.
Hoppas att allt ska gå bra och att det inte blir några problem med förseningar eller andra hemska saker.

Nu är det dags att lägga sig, Andreas sitter i baren och tjattrar med andra svenskar. Själv ska jag ta och läsa lite bok innan jag slår igen de blå.

Ha det så bra!

Kram från oss!

1 kommentar:

  1. Vilken resa ni har gjort! Hoppas resan hem går bra, så ses vi snart! Kram

    SvaraRadera