onsdag 16 mars 2011

Vår

Olivbröd


Nu har det gått en vecka sedan vi kom hem och vardagen har tagit fart. Tyvärr så började veckan med att Meja vart magsjuk, så tråkigt. Men det var en liten variant av den så från och med i morgon är vi friska igen :)
Det var inte så tokigt att komma tillbaka i mars ändå, det är så
härligt att se hur det droppar från taken, hur snön sakta men säkert försvinner och höra hur fåglarna kvittrar. Snön har börjat försvinna i mitt land utanför altan, där tittar jag till en gång om dagen för att se om det tittar upp någonting. I höstas sådde jag en massa frön, bland annat vitsippor. Jag hoppas att de kommer upp, de är ju så fina!
Tänkte tipsa om ett bröd som är gudomligt gott, och säker
t inte ett dugg nyttigt. Det är olivbrödet på ICA Maxi, ni måste testa det om ni har ett Maxi i närheten som bakar eget bröd!

Nu ska jag ta och slipa lite på min tallrikshylla Andreas gjort till mig.

Ha en underbar vårdag!

Kram / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar