fredag 25 mars 2011

På väg


Den här veckan är en repris av förra veckan, hemma med barn som är magsjuk. Den här gången var det Mollys tur, även Andreas fick en släng av den så tvättmaskinen gick för fullt här hemma.
Men nu så är det på rätt väg och nu får det vara nog med sjuka barn och pappor! Jag vill träffa mina vänner och deras barn och våra familjer. Jag har ett stort behov av att få umgås just nu!

Annars rullar det på här hemma, Molly kryper och utforskar huset. Hon har även börjat säga mamamamama, oftast när hon har tröttnat på att "leka" själv och vill komma till mig. Min lilla mys Molly, hon är så underbar! Båda mina barn är underbara!

I dag ska vi premiärgrilla. Ska bli super gott, längtar till sommaren och semestern, då grillar vi nästan varje dag. Mina favoriter är färska majskolvar och fetaost. Mumma!

Ha en bra dag!

Kram / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar