måndag 21 mars 2011

Nya pjuks






Har handlat lite nya skor till Meja, de där små fötterna växer ju som bara den.
Jag har en förkärlek till rött och prickigt. Meja passar så bra i rött och sedan är det en färg som gör mig glad. Skorna är köpta på Din sko som dessutom hade 100:- rabatt vid köpa av 2 par.

Helgen har varit super bra. Många fina presenter, underbara blommor och härliga människor.
Jag fick bland annat ett presentkort på Julias vita drömmars butik. Det första jag gjorde på Söndagens morgon var att beställa lite saker, så nu väntar jag med spänning på varorna.

Sovrummet börjar bli klart, lite små pill kvar bara. Ska bli skönt att få pricka av det på listan.
Ja, jag har faktiskt en lista, när man har för många projekt pågående samtidigt som dessutom inte blir klara så är det bästa sättet att göra en lista. Då blir man fokuserad och effektiv. Ett litet tips för er som är som jag :)

Nu har Molly vaknat ute i vagnen och det är dags för lunch.

Ha en bra dag!

Kram / Anna


1 kommentar:

  1. Hej Anna! Hoppas ni mår bra alla och att ni haft en härlig resa, men det verkar ju som det :) Har ju lagt ner facebook så jag har inte sådan bra koll på folk längre.. Men jag brukar läsa din blogg emellanåt, så lite koll har jag på er iaf :) Nu har lillplutten här hemma blivit 5 månader.. Tiden går så enormt fort, men jag njuter i fulla drag av att vara mammaledig! Det antar jag att du också gör fortfarande :)Ha det så fortsatt bra. Kram/ Sanna Liljeholm

    SvaraRadera