tisdag 11 oktober 2011

Detaljer

 

2466645-origpic-0a5919

 

DSC_0062

 

BD004-N

Bilder lånade från Beslagdesign, Ölands byggnadsvård och Nacka byggnadsvård.

 

Allt handlar om detaljer. Det är det där lilla extra som gör det speciellt. Allt är viktigt, till och med dörrhandtag. Däremot kan det vara svårt att motivera för mannen i huset varför man måste ha just de där super fina (och naturligtvis dyra) handtagen. Det skiljer sig lite i pris, den billigaste kostar 295:- och den dyraste 595:-. Om vi skulle välja de som jag mest vill ha skulle summan för bara handtagen hamna på 3500:- är det försvarbart? Jag kanske ska börja köpa redan nu, en i månaden, då kanske det inte känns lika magstarkt.

Mina favoriter är de på den sista bilden, pärlranden är ju bara för vacker! Tomten kommer ju snart så jag kanske kan önska mig dessa av honom :)

Nu är det dags att åka till jobbet, termometern visar +1 men jag ser genom fönstret att det är is på bilrutorna, usch usch.

Ha en bra dag!

Kram/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar