söndag 2 oktober 2011

Soppa

 

 

cats

Godaste kantarellsoppan jag ätit!

 

Vilken helg vi har haft. Vi har varit så produktiva! Det har städats på innergården tillsammans med våra grannar, vi har skrapat bort all mossa som fanns på vårat hustaket, staketet har blivit tvättat, plåtar på taket har fått lite ny färg på sig, foder på utsidan vid fönstren har blivit tvättade och lite små fix i tvättstugan har blivit gjort. Känns otroligt bra!

På lördags kvällen gjorde vi en underbar kantarellsoppa. Super god kan jag säga. Ni hittar receptet hos mina vänner blogg: http://jimpslchf.blogspot.com. Här är det LCHF som gäller. Om ni äter LCHF så kolla in deras sida, finns mycket gott där.

Idag har jag och Meja varit på dockteater, lite egentid med hennes behövs nu när jag har börjat jobba. Det är så roligt att hitta på saker med henne, bara hon och jag.

Ny vecka i morgon igen. Undra vad den har att erbjuda? Hoppas på något roligt! Vädret som varit får gärna fortsätta hålla i sig : )

Kram/Anna

1 kommentar:

  1. Vad roligt att ni gillade den :) Kantareller är nog det godaste som finns!

    Kram / Camilla

    SvaraRadera