tisdag 18 oktober 2011

Husets hjärta



Tänkte visa er insatsen vi har beställt till den öppna spisen. Mycket gjutjärn och hög mysfaktor!


Här hemma förbereds det just nu inför visningen på torsdag och vi passar samtidigt på att packa ner lite saker i flyttkartonger. Jisses vad mycket grejer man, och det vi har packat ner är saker som inte syns. Jag tror att våran största utgift den här månaden kommer att ligga på posten flyttkartonger : )
Sen har vi ju städningen också, ojoj vad vi gnor! Känns som om vi är överallt och torkar bort smuts, men det är väl så det är när man har små barn och deras små lortiga fingrar.

Vet ni, jag tror vi har jordens knöligast 1-åring när det gäller nattsömn. Jag håller på och blir tokig snart, varför sover hon inte?? Det vaknas när nappen ramlar ur, det gnälls i sömnen och hon ligger aldrig stilla, så om man har henne i våran säng får man ligga med ryggen mot henne, annars får man vara beredd på en hel del karate sparkar som alltid hamnar i ansiktet, inte alls någon trevlig upplevelse.
Den enda gången jag får en vettig nattsömn är när jag sover på soffan nere i vardagsrummet, och det är ju super tråkigt! Jag vill sova i min egen säng och framför allt bredvid Andreas.
Någon som har något tips??

Kram från en trött Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar