lördag 22 oktober 2011

Smink

 

DSC_0083

DSC_0092

 

Nu har jag använt i.d:s smink ett tag och jag måste säga att jag är riktigt imponerad. Burkarna innehåller ett puder som förvandlar sig till foundation efter en stund på huden. I start kitet jag köpte följde det med 3 olika borstar, en vanligt täckande borste, en lite mer täckande borste och en liten som man använder när man vill dölja röda fläckar eller andra saker i ansiktet. Jag giller mest den lilla borsten, den trollar bort det mesta :)

Jag har testat en del dyrare smink (och billigare) genom mina år och det här är det bästa hittills. Det får 10 sminkborstar av 10 från mig! Jag har dessutom ganska så känslig hy och är alltid skeptiskt när jag byter märke om det kommer fungera bra på mig, och när det gör det blir jag inget annat än glad. För det är rätt jobbigt att ha en hy som är känslig mot mycket.

Några har frågat mig vart jag köpt sminket och här kommer sidan. Företaget som säljer varorna ligger inte i USA som jag trodde utan i England, men det spelar mindre roll.

Ha en skön helg!

Kram/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar