torsdag 27 oktober 2011

Tofflor

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ingen ska behöva frysa om fötterna i vårat hus.

Usch, jag blir så trött på min kropp. Någonting måste vara fel, nu är jag förkyld igen. På 6 veckor har jag varit förkyld 3 gånger. Jag hinner heller inte bli riktigt friskt mellan dem utan det tar bara om. Jag funderar över vitaminer, det är kanske det min kropp behöver. Men vilka ska man äta? Det finns ju en uppsjö av vitaminer i hyllorna. Någon som har något tips?

Idag var det visning på vårt radhus. I morgon kommer mäklaren ringa runt till familjerna och kolla vilka som vill vara med och bjuda. Och onsdag nästa vecka ska budgivningen dra igång. Det kommer bli super spännande. Stackarn Andreas har fått ta all städning och piffning själv eftersom jag är i Härnösand. Och det är inte det lättaste när man har två små troll som gärna stökar till.

Imorgon åker jag hem igen till Borlänge. Jag saknar min lilla familj och “min” butik med alla medarbetare, Det är super kul att få jobba i en annan butik, men ni vet, hemma är bäst :)

Om 18 dagar får vi nycklarna till det nya huset. Eftersom det är ett gammalt hus och har torpargrund så kommer det behövas tofflor så vi håller oss varma om fötterna. Jag har kollat in vad tjejerna ska ha och jag har själv köpt mig ett par Shepards från jobbet. De är ju så sköna!

Nu blir det sängen för min del.
Godnatt/ A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar